Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-24, 21:52   #1
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.532
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan rydde opp i Spotify?

Jeg hører en hel del på Spotify. Særlig podkasts.
Men jeg skjønner ikke hvordan systemet virker.
Jeg hørte en spesiell episode i en helsepodkast. Den var grei nok, men nå nekter den å bli borte. Damen som driver den snakker om Vagusmeditasjon.
Jeg får utslett og hjerteflimmer bare av å skrive det (jeg misliker meditasjon nesten like mye som mango) men denne damen dukker altså opp jevnlig når jeg lytter til podkast.
Hvordan fjerner jeg podkasts fra «mitt innhold»?
Jeg har aldri trykket følger, liker eller lastet ned noe fra denne podkasten, kun (frivillig) lyttet til en episode og ufrivillig blitt eksponert for stadig nye episoder når det jeg hører på er ferdig.
Det virker som appen spiller av nyeste episode av samtlige podkaster fra «mitt innhold» når den får fortsette å spille etter at podkasten jeg startet er ferdig.
Det vil jeg veldig gjerne ha SLUTT PÅ!!!! For jeg orker ikke meditasjon
Det er såpass at jeg nå ikke bruker Spotify på grunn av denne podkasten jeg ikke blir kvitt.

Hjelp!!!!!

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat