Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-17, 17:31   #60
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndball J14 - vi er chicksa med blå og hvite truser

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Kun fordi jeg mener at pedofili er så alvorlig at jeg ikke liker at uttrykket misbrukes og utvannes, så vil jeg påpeke at det du beskriver ikke nødvendigvis hadde hatt noe med pedofili å gjøre. Pedofili er spesifikt seksuell preferanse til prepubertale barn. Mange som kunne funnet på å runke etter å se "hotte fjortenåringer" ville vist seg å ikke være pedofile.

Jeg ser poenget ditt. Men: Det er ikke alle fjortenårige håndballspillere som har kommet spesielt langt i noen pubertet, og de er to år under seksuell lavalder. Det ville ikke nødvendigvis hatt noe med det å gjøre, men mens du synes det er å utvanne begrepet å bruke det i denne konteksten så synes jeg det er å pushe grensene for seksualisering av barn å utelukke det.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat