Tråd: Gaming-PC?
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-17, 02:30   #26
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.930
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gaming-PC?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg synes dette er vanskelig for det er meningsløst for storebror hos oss å kjøpe seg noe som han ikke kan ta med til venner, samtidig som det sikkert er stasjonær som egentlig ville vært best.

Her spiller de sammen - men nettbasert slik at de ikke er fysisk på samme sted. Dog går skravla i ett, så selv om jeg må si at jeg synes det høres kulere ut å treffes, så er det visst sånn greia er nå blant kompisene hans får jeg høre... Og unektelig sosialt. Enten så spiller de på PS eller pc. Og så har han hatt kompiser over på LAN party. Mange hadde da med stasjonær, men da trenger de litt hjelp gjerne til frakting. Men mener man fint kan få kjøpt kabinett som er bærevennlig, og sikkert hardware som er lettere i vekt enn mye.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat