Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-17, 11:34   #18
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.445
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumkutyme: Hvordan håndtere avsporinger/gen. betraktninger i personlige tråder?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Nå er det mulig at vi er en nokså ukultivert gjeng, men det skjer da ofte at diskusjoner i RL sklir fullstendig ut i fjas eller generelle betraktninger. Det kommer vel an på hvor uformell settingen er, men blant venner og kjente vil jeg si det høres ut som en helt vanlig kveld.

Selvfølgelig beveger samtalene seg. I min vennekrets er det dog ikke vanlig å diskutere jobben sin som tilsvar hvis noen kommer med en personlig historie. Synes du det er den måten det vanligvis reageres på i din vennekrets? At folk kommer med personlige betroelser og blir møtt med genrelle tilsvar? Eller at samtalen snues? Eller fjases bort?

Jeg ville ha opplevd det som direkte frekt og ubehagelig hvis jeg tok opp noe (RL) og de jeg tok det opp med ville snakke om noe annet (som riktignok lignet).

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat