Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-13, 21:54   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.964
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[2013] 13. desember - Lucia? De'e fali de

Det er ikke sånn at alle gleder seg å innmari til Lucia. Det er skummelt når det er så mange som ser på. Og det er mange som ser på. Randolph kommer helt sikkert. Det pleier han alltid. Ikke er han noe koselig heller. Ulla Ugle, Engelen Gabriella, dalekene ... ja, alle egentlig. Huff og huff.

Og da er det jo som utgjort at det er jeg som har fått utdelt Luciahåret. Lyst, langt og fluffy hår. Hvorfor er lizzom det "Luciahår"? Den ordentlige Lucia var fra Sør-Italia, og hun hadde garantert mørkt hår. Helt sikkert.

Men i år jeg er jeg forberedt. Jeg har laget meg en Luciadrakt hvor jeg kan trekke meg litt tilbake når det trengs. Så det så.

Men akkurat nå føler jeg meg litt tøff, og introduserer meg selv: Lucia-Sally.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07

Sist redigert av Tjorven : 13-12-13 kl 07:43.
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat