Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-08, 17:22   #219
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket servise har du?



Til daglig og også til fest har vi dette serviset, i koksgrå farge. HAr ganske mange ulike deler. Dette er fra Høganes.




Dette serviset har gubben fått av mora si. Vi bruker det aldri, men det må stå godt synlig i skapet for svigermor sin skyld.



Vi har også dette serviset, Blue Willow. Det samlet jeg på i min ungdom. Har vokst opp med det hjemme, så jeg har liksom litt spesielle følelser for det. Dette ligger godt pakket ned i kjelleren og kommer sikkert aldri opp derfra igjen. Har MASSE deler til det...

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat