Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-16, 13:44   #53
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det mulig å bli a-menneske, og er det verdt å prøve?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg fikk i går beskjed om at jentenes første kamper i helgas cup starter hhv. 09.20 og 08.00. Det er ved sånne anledninger jeg virkelig kjenner på hvor ihuga B-menneske jeg faktisk er. Utsikten til en slik helg formørker ikke bare helga, men hele resten av uka. Jeg ser det høres sutrete ut, men det er dessverre helt reelt. Jeg ble helt handlingslamma da jeg fant ut dette i går kveld, og er fortsatt i dårlig humør.

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Enig. Jeg ville ikke hatt det bra om jeg måtte stå opp like tidlig både på hverdager og fridager. Det høres rett og slett forferdelig ut.






Jeg skjønner deg godt. Det ville ødelagt veldig mye av helgefølelsen for meg også. For meg er sene kvelder med dertilhørende sene/late morgener uten vekkerklokke nettopp noe av det som gjør helger (og ferier) avslappende og gjør det lettere å takle de tidlige hverdagsmorgenene.

Der har du meg også. Når eg får slike helger er ikkje berre helga ødelagt men veka før. Eg grur meg, blir kvalm, sur og gretten. Når eg først er oppe og avgårde så er det heilt fint og eg har det bra, men eg har ikkje hatt helg om eg må ha vekkerklokke.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat