Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-17, 00:11   #24
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er hverdagen med hund?

Det å skaffe seg en hund er vel på mange måter som å få et nytt barn, et barn som aldri blir helt voksent. Ungene har mast om hund i alle år, men det kommer aldri noen hund inn i huset her. Jeg synes de er fine, men jeg vil ikke ha det ansvaret og det er veldig gjennomtenkt. Vi er en svært reiseglad familie, og en hund ville spolert det på så mange måter. I tillegg er jeg veldig pertentlig og setter for stor pris på egentid og det å ikke måtte gå ut i allslags vær osv, at jeg derfor har valgt bort å ha dyr.
Jeg synes altfor mange skaffer seg et dyr uten å ha tenkt nøye gjennom det først. Man har lyst på og tror det vil gi en stor livsglede, men de glemmer at det krever mye også. Jeg sier ikke at det gjelder deg eller andre i denne tråden, Frukt, det er heldigvis mange som skaffer seg et dyr og elsker det og tar godt vare på det til det dør. Men jeg er enig med de over her i at man bør tenke nøye over det og tenke over hva man kan gi et dyr og ikke omvendt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat