Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-17, 10:58   #21
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det synd på folk som har det ille - og det er selvforskyldt?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg har stor medfølelse og trøstende skuldre overfor folk som tar dårlige valg - sikkert fordi jeg gjør så mye dumt selv. Men jeg har liten tålmodighet for selvmedlidenhet og/eller sutring, eller lav selvinnsikt for selvpåførte plager.


Akkurat sånn!

Det med selvinnsikten er viktig for meg. Når folk ikke har evne til å lære av sine feil, ja, da sliter jeg litt, altså.

Som venninna mi som måtte ut med TRE ulike billetter for samme dyre utelandsreise fordi hun gang på gang ikke fikk reist fordi hun ikke sjekket visumregler, flybyttetid og andre viktige forutsetninger. Og da jeg fikk høre at hun reiste uten reiseforsikring fordi "de ble da aldri syke", ja da ble jeg ganske "slem" og ba henne skjerpe seg.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat