Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-18, 19:16   #296
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Sier folk at de går til nevrolog for botoxbehandling mot migrene bør de bli trodd altså.
Det skal som sagt en del til å få dekket. Betaler man migrene-botox selv koster det en formue siden det er snakk om veldig mange stikk.

Hører jeg at folk går på skjønnhetsklinikk for å få botox mot migrene tenker jeg nok at migrene neppe er primærårsak til botoxbehandlingen.

En ting jeg merket hos en person med botoxbehandlet panne var at vedkommende hadde mistet noe av ansiktsuttrykket sitt. Da tenker jeg ikke på noe sinna eller lignende, men det er noe med mimikken når det snakkes. Hele ansiktet snakker jo og ansikt med nerver satt ut av spill endrer mimikk..

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat