Vis enkelt innlegg
Gammel 24-07-08, 09:39   #45
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk til den som la ut oppskrift på R.O.O.M.s gulrotkake

Tja, den er vel kanskje 100% optimal samme dag som den er nybakt, altså noen timer etterpå - men kjempegod dagen etter (og et par dager etter det igjen...) Jeg sitter nå og spiser på en bit som jeg bakte mandag kveld.

Jeg lagde ferdig kremen samme kveld som jeg bakte, satte den i en boks i kjøleskapet og tok den på rett før servering. Syns ellers gulrotkakekrem har en tendens til å bli litt tørr og uggen i fargen ganske fort, men denne ser fortsatt fin ut. Det er sikkert fordi den inneholder smør og ikke bare kremost.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat