Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-19, 11:45   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.391
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din Bybil, Nabobil, Herz carpool, Hyre etc. - erfaringer

Jeg har registrert meg på bybil, men ikke fått testet ennå. De jeg kjenner som bruker det, bruker det omtrent slik man kanskje ville brukt en taxi. Jeg ser at om Hiawata og jeg skal på dagstur til der søsteren min bor, knappe to timer utenfor Oslo, så er dagsleie på bybil billigere enn tur/retur med toget.

Om jeg skulle brukt den til handling, så tror jeg at jeg hadde planlagt nøye slik at jeg skulle innom en rekke ulike steder den dagen, og at dagsleie evt. kunne måles opp mot hjemkjøring.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat