Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-19, 20:57   #16
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støyreduserende headset

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Bose QC med Bluetooth varer i ca. 20 timer på en opplading, har aldri opplevd å gå tom. Den sier i fra hvor mye batteri du har igjen når du skrur på og kobler seg problemløst til telefon. Men det koster jo litt.

Sony sine har kommet bedre ut i test enn Bose de siste generasjonene, og ligger i omtrent samme prisnivå.

Hva med å sjekke om de finnes brukt? Slitasjen på de er minimal (mine er snart tre år og funker fortsatt som bare det, til tross for daglig bruk og mye inn og ut av veske og sekk).

Brukt er et alternativ, ja. Men hva med hygiene? På jobb er det headset i alle klasserom, elevene deler på dem. Jeg må innrømme at jeg synes det er litt eh... vet ikke... Og svetter man ikke mye i sånne svære headset? Iallfall de som trener med dem?

Hvilket prisnivå snakker man om når man sier Bose og Sony?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat