Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-19, 13:08   #13
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.048
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor lang tid vil jeg bruke på denne broderte kalenderen, tro?

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Takk for råd, dere!

Jeg tror jeg velger den jeg synes er finest, og heller har tålmodighet med at den ikke blir ferdig i år.

Men er det veldig vanskelig? Jeg er normalt god til håndarbeid, men å brodere så smått har jeg ikke gjort før (forrige gang var korssting med ullgarn på strie på skolen, liksom). Noen tips? En tar for seg små felt av gangen for så e tråden - og faller ikke for fristelsen til å dra med seg tråden et stykke på baksiden for å slippe å begynne på ny trå? Og: er et sånt sett jeg har linket til inklusive selve tråden?

Kjøper du en materialpakke så er tråd, oppskrift, stramei og pakkeoppheng inkludert. Beslag må du kjøpe utenom.

Baksiden skal være like pen som forsiden, dvs at må du "strekke tråd" så fører du denne gjennom baksiden av stingene.

Størrelsen på strameien avgjør hvor gode øyne du bør ha Jo flere ruter per cm, værre blir det. 4,4 bør gå greit.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat