Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-19, 20:43   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Omsøm- og repareringstråden

Plukker opp denne jeg, for å skryte litt av meg selv. I fjor kjøpte jeg vinterjakke brukt til Hiawata, knapt brukt. Dessverre stappet han lommene så fulle at de revnet stoffet. I dag tok eg den med til skredderen, som skal sprette opp fra innsiden (og passe på at all duna ikke flyr ut, stakkar), lappe og forsterke sømmene så det ikke skjer igjen. Skredderen mente at det kunne bli litt dyrt, siden det var litt ekstra jobb. 600 kommer det til å koste. Det er jo MYE MINDRE enn en ny vinterjakke ville kostet. Så selv om jeg ikke fikser det selv, så er det jo fiksing.

Ellers har jeg gått gjennom skapet og samlet alt som har hull, også skal jeg sitte foran peisen i høst og stoppe.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat