Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-17, 00:24   #20
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når katten plutselig skiter inne

Opprinnelig lagt inn av Pegasus, her.

Vår gamle katt, begynte å gjøre fra seg inne da hun ble for svak til å sloss mot kattene rundt her. Vi visste ikke da at hun var veldig syk, og måtte avlives noen måneder senere. Men vi skjønte på oppførselen hennes at hun var redd for å gå ut. Og da fikk hun kasse.

I sine yngre år kunne hun finne på å skite inne for å protestere. Da jeg gikk gravid, ble hun sjalu, og skeit flere ganger i barnevogna (som hun visste var forbudt område).

Og hun ville jo helst gjøre fra seg inne når det var kaldt. Så hvis hun var alene hjemme en halvtime, kunne hun finne på å skite inne, "for vi var jo ikke der når hun ville ut". Skikkelig utspekulert primadonna var hun.

Det er litt enkelt å tilegne katter menneskelige følelser, som sjalusi. Katter føler ikke sjalusi. de føler derimot at det er en inntrenger på deres territorium, og markerer for å føle seg trygge. Babytingene lukter ganske fremmed, derfor er det viktig å si fra om "hei du, jeg kjenner lukta av deg her, men dette er faktisk MITT hjem".

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat