Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-23, 11:25   #3
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.154
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dine

Jeg var aldri særlig interessert i dukker som barn, og i alle fall ikke Barbiedukker. Ønsket meg aldri en, og har aldri eid en. Klær, hår og sånt har jeg aldri brydd meg om, hverken da eller nå, men jeg ser jo godt at det kan ha vært veldig kult for dem som var opptatt av det.

Datteren (som jo er vokst opp som gutt) hadde få dukker som liten og ingen interesse for Barbie.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat