Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-16, 09:54   #56
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etisk - skulle man latt være?

Jeg leste saken i går og synes den er godt balansert i forhold til at jenta ikke hverken karakteriseres eller omtales noe særlig i det hele tatt. Jeg synes Budstikka klarte den balansegangen bra. Jeg synes og så de fikk frem noen flere viktige poenger, bla at jentene som ble fremhevet som mobbere av mor, faktisk var 6-9 år i perioden denne mobbingen skal ha foregått. Jeg har lest kommentarfeltene etter at saken har vært omtalt, og folk har værtnådeløse og brølt i ganske fæle ordelag om barna. Senest etter at foreldrene fikk publisert et innlegg i Aftenposten hvor de ba pressen komme med en unnskyldning til barna, ble det lynsjestemning i kommentarfeltet.
Jeg begynte å lese artikkelen med en litt vond følelse, men syntes de hadde balansert bra. Og jeg reagerte allerede saken ble kjent på hvordan familien gikk nådeløst ut og beskyldte andre for å ha forårsaket dødsfallet. Det hørtes urimelig ut å rette en rasende pekefinger mot andre barn når mor og datter hadde vært helt alene i månedsvis før hun døde.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 20-11-16 kl 10:17.
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat