Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-19, 10:45   #1
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor finner jeg halvhøy skjenk eller den på bildet her?

Så på brente minner i går på tv2, og da innredet de stue og kjøkken. Der hadde de en fin halvhøy skjenk som var litt høyere enn vanlig skjenk, men at en allikevel kunne ha ting oppå og bilder over den. Noen som skjønner hva jeg mener? Noen som vet hvor denne skjenken kan være fra? Den kunne nemlig passet perfekt i den nye stua vår der jeg egentlig har tenkt en vanlig skjenk siden vi ikke kan ha vitrineskap der. Enten denne eller en liknede type om noen klarer å finne noe/vet om noe leverandør som har uten at det er kjempedyrt. Prøver å få inn utsnitt av bilde av den fra videoen her, den bak dama som står der:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Skjenk.jpg (21,6 KB, 98 visninger)
Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat