Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-12, 12:21   #14
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.868
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: [2012] S.O.S - BH-hjelpen

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

De har nok av BHer i størrelsen, men få som passer godt til mine (relativt små) pupper. Argumentet mitt var at LaLina har merker som passer best på relativt store pupper, noe du også bekrefter. G er betydelig større enn D.


Det er sant, men jeg tenkte nok at størrelsene ikke var så veldig langt fra hverandre at en skulle tro det var så stor forskjell i utvalg. Har man små bryster som ikke krever så veldig mye støtte (nå er da ikke D en spesielt liten cupstørrelse?) kan man jo kjøpe undertøy nær sagt hvor som helst, den luksusen har man ikke med store bryster. Skjønt, jeg kunne helt sikkert fått stappet mine ned i en 90D for 200 kr på Cubus, men det hadde ikke gitt særlig mye støtte.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat