Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-21, 21:43   #25
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.478
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nok en symaskintråd

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Har en gammel memory craft (4500 el, husker ikke nr, men går som ei kule etter service selv om jeg trodde den var død) og så kjøpte jeg en Embla (den har visst endret navn fra ett tall jeg heller ikke husker ) og så har jeg en easy jeans til de litt grovere greiene, og som ungene bruker. Guttungen på 11 elsker den, han har null problemer med å håndtere den helt selv, og det er i grunnen deilig for meg også, siden jeg er like pedagogisk som en gråstein.

Og så har jeg er babylock enlighten til klessøm da, veldig fornøyd med maskinparken min.

Du er verre enn meg, du. Jeg har den samme som Pøblis, bursdagsgave til meg selv og jeg elsker den. Har en Mylock644d som overlock og vi er litt sånn enemies-to-lovers-to-enemies.

Har også en superenkel Singer Simple, som for tiden er på utlån hos en niese. Den duger den også, men det er gøyere å sy på datamaskinen med nål.

Den gamle Singermaskinen som jeg kjøpte for over 20 år siden har fått en feil med elektronikken og jeg teller på knappene om det er verdt å fikse. Tror egentlig ikke det.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat