Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-19, 16:56   #1
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.322
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Strikking med to farger

Jeg føler meg som en over middels strikker og har strikket siden jeg gikk på ungdomsskolen.
Det siste året har jeg lest på flere oppskrifter at det er vktig å holde fargene likt på fingeren. Det har jeg aldri gjort, særlig siden jeg er påpasselig med å tvinne trådene ved lenger sprang. Jeg har nå prøvd dette et par ganger, men det blir mye surr på tråden (ved tvinning), jeg strikker saktere og jeg synes det ikke blir finere, heller mer ujevnt. Så jeg gir opp etter noen omganger og gjør som før. Jeg ser ikke forskjell bak på arbeidet mitt. Jeg holder på med en kofte nå og prøvde dette igjen. Irriterer meg bare og går snart tilbake til som før.
Ser ikke hvorfor jeg "må" gjøre det...

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat