Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-17, 17:37   #9
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røde kors: noen her som står på aksjonsliste for internasjonale oppdrag?

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Har du tatt kontakt med Farmasøyter uten grenser i Norge? Jeg har hørt på foredrag med dem noen ganger. De formidler kontakt med moderorganisasjonen "Pharmaciens sans Frontiers" hvor man kan stå på beredskapliste. Tror man kan reise ut med FUG også?

Nei det har jeg ikke enda. Har modnet litt dette, med tanke på mulighet for fri fra jobb og familie. Men nå lurer jeg på om tiden er inne Takk for tips!

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat