Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-06, 15:43   #1
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.399
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mobiltelefon, garanti, reklamasjon ...

Jada. Mobilen min, den fiiiine nye som jeg ventet på i år og dag (SonyEricsson K800i), har allerede gitt opp, mindre enn 5 mnd etter at jeg fikk den. Så er spørsmålet: noen som har erfaring med å reklamasjonssaker på mobiler kjøpt på internett? (Kjøpte på mpx.no). Feilen er at festet til hands-free'en (HF) er blitt slarkete og lager ulyd, samt at hopp mellom HF og ikke-HF ikke funker, hvis jeg tar av HF må jeg slå av og på telefonen for å kunne snakke med noen. Kjent feil på mobiler, men jeg har inntrykk av at når det gjelder HF er leverandørene flinke til å skylde på kunden ... Men dette er en musikk-mobil, uten HF blir det ikke så kult å høre på musikk. Og det er jo hyggelig å høre hva folk sier i telefonen da .
Det jeg lurer på er om noen har erfaringer med dette:
- Er det vits å sende inn til reparasjon? Blir det dyrt, eller kan jeg stole på garantien?
- Tar det lang tid?
- Kan jeg forvente å få låne telefon? (ikke så aktuelt, har jo endel gamle liggende )
- Bør jeg sende tilbake til mpx eller kan jeg benytte en hvilken som helst butikk under "world wide warranty"?

Suksesshistorier mottas med takk!

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat