Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-22, 15:12   #2
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Akutthjelp til tørt hår

Jeg ble anbefalt curl girl metoden av min venninne for å løse samme problem, og det har funket veldig bra for mitt hår i hvert fall. De produktene jeg bruker nå er ikke engang spesielt dyre (Curl Girlheter de og kjøpes på Normal). De kan også kjøpes i reisestørrelse slik at man ikke trenger å kjøpe de større før man har testet ut. Jeg kjøpte Cantu serien først, og den funket ikke for meg og den luktet så ananas at det fikset jeg ikke heller

For meg var det åpenbart at sulfater, alkoholer etc tørrere ut håret mitt og gjør det frizzy. Nå ser det mye sunnere ut. Mellom vask sprayer jeg håret vått med vann og scruncher opp krøll og fall med curling cream, for det kan jo bli litt frizzy etter å ha sovet.

Og vil anbefale å ta en runde med clarifying shampoo først. Da renser man håret fri for de tingene et krøllete hår ikke bør ha, samt build up av stylingprodukter.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat