Tråd: Spiller du?
Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-16, 19:24   #59
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spiller du?

Jeg kjøpte min første Game&Watch fra Nintendo i 1982 for hardt oppsparte lommepenger. jeg har den ennå, og den virker. deretter ble det i 1985 en NES-maskin, med Super Mario Bros. og The Legend of Zelda. Har den ennå, sirlig nedpakket sammen med Super Nintendoen i en plasteske. Alt sammen virker. På gjesterommet står det oppkoblet en Nintendo 64 og en Nintendo Wii. Førstnevnte har en dings som heter Game Boy Player koblet til, dermed kan alt av fordums GB-spill brukes. Wii'en kan også spille Game Cube spill. Her i stua er min kjære Nintendo Wii U koblet til. På nattbordet ligger Nintendo DSi med Pokemon Y. Begge jentene mine har vokst opp med en mamma som spiller sammen med dem. Det har gått i Super-Mario serien, Zelda-serien og Pokemon. Min ersonlige favoritt er dessuten Pikmin-serien. Akkurat nå er yngstejenta på 6 år glødende opptattt av å tenke ut strategier for å slå gym-lederne i Pokemon Stadium fra 90-tallet Mammahjertet blir rent rørt av sånt <3

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat