Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-11, 14:19   #39
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg lar meg vel egentlig ikke sjokkere, all den tid jeg faktisk kjente en fyr med lignende holdninger for noen år siden. Han presterte å si at "ja, vi er jo alle glad i deg, Divine, men du har jaggu tatt noen RARE valg". For ALLE kvinnene HAN kjente var kun interessert i eldre mann som gi dem "økonomisk trygghet". Selv var han på utkikk etter kjæreste og hadde følgende kriterier:
- Hun måtte ha valgt å eie egen leilighet helt fra ung alder av
- Hun måtte være yngre enn han, men ikke mer enn fem år yngre
- Hun måtte være fra en familie med godt rykte
- Hun måtte være blond og norsk
- Hun måtte ikke ha barn fra før og heller ikke ha vært gift/samboer tidligere
- Hun måtte være villig til å ta hans navn når de giftet seg
- Hun måtte ha samme verdisyn som han, dvs. at kvinnen er den som er naturlig skapt til å ta seg av barn


Dette er noen år siden, og jeg så nylig et bilde av han i en avis med kone (blond og med hans etternavn) og barn. Så han har vel sikkert fått det som han ville.

Det får`n si!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat