Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-21, 12:11   #27
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i ønskeskuffen!

Det vi drømmer om, og halvveis eller helt planlegger her, er:

Italia, nærmere bestemt Liguria eller Piemonte, sammen med våre sveitsiske venner, i høstferien 2021.

Besøke den samme familien på deres chalet i Adelboden (skisted) i Sveits, vinterferien 2022.

Europeisk storby med 05-jenta, ikke bestemt hvor enda, men dit hun har mest lyst til å dra, så snart det blir mulig (konfirmasjonsgave).

"Glamping" for mannen og meg ei helg i september, her (bestemt og bestilt - gave til mannen).

Tvillingene får nok også tilsvarende tur som storesøster i gave når de konfirmeres, i 2022, og det ligger i kortene at det for guttungen betyr fotballtur til Liverpool sammen med faren. Så tar sikkert jeg med lillesøster på en annen tur, et sted som måtte være attraktivt for henne.

Jeg og mine to søstre sparer penger regelmessig på en felles konto, som vi bruker til å reise sammen for, når summen blir stor nok og vi finner et tidspunkt som passer for alle tre. Det begynner snart å bli på tide med en ny tur der, men vi har ikke konkretisert noe.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat