Tråd: Er du kresen?
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-12, 17:56   #81
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.753
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du kresen?

Jeg fikk mest hobbykokken(73) og gourmeten, (53) men siden "drikker ikke vin" & "drikker ikke øl" ikke var noe alternativ er svarene mine noe misvisende. Rører ikke sprit, brus, saft eller juice heller, - bare vann og kaffe - så jeg hadde nok vært skikkelig kresen hadde jeg drukket et glass vin i ny og ne.

Ost skal ha tilnærmet romtemperatur, jeg kjøper aldri frossenpizza og spiser kun pizza i Italia. Det hender jeg bruker timevis på middagen i helger, men som regel ikke. Bruker sjelden halvfabrikata, enten lager jeg mat fra scratch eller så (sjeldnere) smeller jeg like godt til med en ferdigrett. Det kan veldig godt være sushi eller vindaloo. Spiser nesten bare reint kjøtt eller fisk, finner feit junkmat fryktelig ekkel. Er jeg et sted og får servert tacos spiser jeg den helst uten revet ost og uten rømme. Blir for mektig med alle de greiene på. Jeg kan sikkert beskrives som kresen, men samtidig er det ytterst få retter/matvarer jeg bare ikke klarer. Er stort sett en grei gjest som spiser det meste av det jeg får servert.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat