Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-18, 22:03   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere som bruker sekk; hva med ting dere ønsker å ha lett tilgjengelig?

Jeg er ganske ny sekkebruker, og i sommer har jeg brukt mye kjoler og skjørt uten lommer og det har vært irriterende å måtte ta av sekken hver gang jeg skal sjekke telefonen, ha leppepomade, betale noe etc. Nå snart skal jeg til en millionby i Asia og er ikke helt comfy med å å ha penger og pass bakpå ryggen i tillegg til det upraktiske. Jeg er generelt lite bekymret for ran og tyveri, men er ikke vant til å reise med sekk, bare veske som jeg har kunnet vri foran, og klemme under armen.

Hvordan gjør dere andre sekkebrukere det med småstæsjet dere trenger litt nå og da? Veske OG sekk? Må jeg ha en sånn rar antityveriveske? Rumpetaske på tvers over skulderen? Jeg er liksom ikke helt der på hipsterskalaen heller, liksom.

Jeg flat out refuser å bli en av dem med sekk på magen altså.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat