Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-17, 07:10   #32
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.532
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å jobbe i stall

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg må innrømme at jeg ikke helt skjønner. Altså, en niåring er liten, men å møkke er vel en binær sak; enten er det gjort eller så er det ikke gjort. Hvis en niåring har møkket, må da noen andre gjøre det om igjen? Hvis ikke, så ER det da gjort en jobb?

Nå har jeg aldri vært stalljente, åpenbart, men synes det er vanskelig å skjønne at det er SÅ gøy å skufle møkk at det er en ren tjeneste mot småjenter å la dem få lov.

Tror du må ha vært der for å skjønne det ja

Jeg ble kjørt i stallen kl 9 lørdag og søndag og hentet til middag kl fem. Uten å hva hverken ridetime eller hest der.
Eller få lov til å ri. Men favoritthesten ble veldig blank og fin.

En niåring kan sikkert være flink til å møkke, men det er ikke en binær ting altså. Det er noe man må lære seg. Jeg møkker ofte på nytt etter mine barn.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat