Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-07, 23:58   #6
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kadras uttalelser om å tolke Koranen på nytt

Jeg tiltet omtrent like mye på begge, men en smule mer på Sarwar. Snakker om å sette hjernen i gir før man åpner kjeften... Hva vet han om hvordan hun ser ut? Skal ikke han se ned? Skal ikke han bevare øynene sine fra øynenes zina (utenomekteskapelig sex)?

Kadra... Jaja. Jeg mistet all respekt for henne, etter en lite smart uttalelse og generalisering om konvertitter. Ikke fordi jeg følte meg truffet, men fordi hun bommer så fatalt, og generaliserer 4-5000 nordmenn i KK eller hvor det nå var. Er noen år sia nå.

Kvinnens rolle har blitt tatt opp i mange mange år. Det vi må forandre, og endre, er folks forhold til kultur. Muslimer må våkne, og vende seg vekk fra kultur, og vende seg til islam. Til den Islam som er beskrevet i Koranen og Hadith. Våre menn må ta Profeten som eksempel, han slo aldri en kvinne, og var alltid rettferdig. Menn i dag tar en settning her, en der, og bruker falske og fabrikerte hadith (fortellinger fra Profetens liv) i hytt og gevær for å undertrykke kvinner. Dette er ikke islam, men menns frykt for å miste sitt patriarkalske samfunn.

Sånn, en liten mini-8.mars-tale, ikke så lang som den jeg holdt i påsken.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat