Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-22, 17:44   #1
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.024
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Over Oslo 2022

Nå nærmer det seg koronautsatte Over Oslo og Pet Shop Boys. Jeg har oppdaget til min skrekk at konserten starter først kl. 22:45. Ikke ideelt når jeg skal løpe parkrun morgenen etter.

Jeg har ikke vært på festival siden Kalvøya på 80-tallet, så fortell meg det jeg trenger å vite. Jeg ser at de anbefaler parkering på Storo shuttlebuss. Synd at jeg bor såpass langt unna at sykling ikke er aktuelt.

Tinnitusen min gjør at jeg fortsatt er plaget etter Elton John i helgen som var, men jeg klarer ikke å bruke ørepropper. Burde jeg skaffe meg hørselsvern? Jeg drikker ikke alkohol. Kommer folk til å være veldig fulle eller vil det være OK såpass sent på kvelden? Blir det håpløst å se noe når vi ikke har behov for å møte opp noe særlig før Pet Shop Boys skal på scenen?

Jeg er forresten klar over at jeg høres ut som skikkelig gammel dame. Jeg danser i det minste på konserter, så det bør være litt håp for meg.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat