Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-18, 13:31   #221
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinn-off: Forventes det at alle ungdommer har ski?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Noen ganger er jeg usikker på om du faktisk ikke skjønner hva folk skriver til deg, eller om du bare er snipete som her fordi du går tom for argumenter.

Jeg er ikke tom for argumenter, jeg er på jobb.

Og det da være lov til å fleipe litt at man sitter som førtiåring og mener at livet hadde vært bedre om man ikke ble tvunget på skidag for tredve år siden. Det er komisk, synes iallfall jeg.

Hvis du hadde evnet å lese det jeg skriver ordentlig, hadde jeg blitt glad. Man skal ha passelig trange vrangbriller på seg for å lese meg som om jeg mener skidag = god psykisk helse og arbeidsmoral resten av livet.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat