Tråd: Vårjakke?
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-19, 18:15   #11
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårjakke?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg har den samme som My og jeg elsker den. Den er så deilig, og fargen er utrolig fin. Mitt eneste ankepunkt er at den er kort på armene. Selv om jeg er veldig kort selv, er den litt for kort. Mulig det er bare i str S. Har også denne, men den er tynnere enn parkasen, så den har jeg dyttet bakerst i skapet igjen nå som det er blitt så kaldt.

I dag har jeg ullundertøy og ullstrømpebukser på meg. I går hadde jeg også ullstrikkejakke. Samme ytterjakke, varierer hva jeg har under.

Ja, enig i at ermene kunne vært lengre, og jeg har den i L. Men jeg har også mange armer, så det er tilfellet med de fleste jakker.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 07-05-19 kl 18:39.
My er ikke aktiv   Svar med sitat