Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-17, 15:55   #55
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant 2018

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Du har såpass dårlig tro på ungdom? Også på dine egne? Eller, det har du kanskje egentlig allerede svart på. Lykke til videre.

Oi, så snurt... Jeg synes det blir helt feil å la en ungdom melde seg inn i et trossamfunn bare fordi han/hun vil ha penger/gaver. Det står ikke jeg inne for. Hadde sønnen min vært troende hadde jeg akseptert valget hans og respektert hans tro, men jeg hadde ikke arrangert fest for hele familien akkurat.

Ikke alle ungdommer har behov for en "rite of passage" fra barndom til voksenliv. Voksne blir de åkke som. Min eldste vil ikke konfirmeres, men han ønsker seg kofte eller bunad. Det skal han selvfølgelig få, men mulig vi venter til han er ferdig med å vokse.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat