Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-18, 17:06   #4
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arendalsuka-fylleslag?

Jeg har vært på Arendalsuka alle år, og har til og med hatt tilgang til den berømte minglefesten og har aldri sett noe fylleslag. Men har jo hørt at det kan gå hardt for seg i pressemiljøene, det vil si i de privathusene og båtene som mediehusene leier under uka. Gjerne etter at utestedene stenger og journalistene går av jobb. Men jeg er så kjedelig at jeg gjerne er stuptrøtt i tolv-ett-tiden og går hjem, så har aldri vært på det selv.

Uansett så er det ikke noe vanlige folk legger merke til, men media vet selvsagt om det, siden de gjerne er de som fester mest.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat