Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-18, 10:36   #32
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En slags spinnoff: Husker du det du har lest, hørt og sett?

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.


Jeg vet ikke om det har noe å gjøre med at jeg har afantasi og dermed ikke kan fremkalle bilder og lyder i hodet.

Afantasi, det har jeg ikke hørt før. Stilig ord! Jeg har helt klart ikke det, men like fullt problemer med å huske. Lurer på om jeg kanskje husker filmer dårligere, fordi det er noen andres billedligjøring enn min egen, slik som med bøker. Jeg har en veldig visuell hukommelse, og husker ansikter enormt godt, men ikke navn. Mange ganger ser eller møter jeg folk jeg vet jeg har møtt før, jeg kan fremkalle stemningen og følelsen jeg hadde sist jeg møtte dem, og dermed forstår jeg ofte om det er mennesker jeg har hengt med, eller møtt i jobbsammenheng, men det tar veldig mye lengre tid å plassere dem korrekt, eller huske navn.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat