Tråd: Er du flink?
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-18, 13:09   #59
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du flink?

Jeg er flink i jobben min - noe som i og for seg betyr at jeg har god bredde og lite dybde. Men når det kommer til enkeltelementer, som didaktikk i fagene "mine", klasseledelse og relasjonskompetanse f.eks, er jeg veldig flink. Jeg vet at andre kanskje har en dypere fagkunnskap på sine områder, men mener at bredden er min styrke.

Problemet mitt er at jeg takler dårlig at andre ser på meg som flink. Det blir så stor fallhøyde - jeg blir redd for å bli avslørt, liksom, selv om jeg vet at jeg er flink. Det er litt merkelig i grunnen. Det var verre før, men jeg kjenner fortsatt følelsen. Nå søker jeg på andre typer jobber, og er helt komfortabel med å prøve noe nytt som jeg kanskje ikke mestrer like godt med en gang, selv om jeg regner med at jeg blir flink i den potensielle jobben etterhvert.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat