Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-21, 12:37   #29
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.901
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Billetter i ønskeskuffen!

Det som står aller, aller høyest på ønskelista nå er fottur i Yorkshire med familien; gå noen dager langs kysten med overnatting på koselige puber underveis. Gjerne etterfulgt av noen dager i London. Jeg og mannen har sittet og sett masse på YouTube-videoer og kart, så OM det skulle åpne seg en mulighet for å gjøre det i august er det omtrent bare å bestille.

UK i en eller annen form er i hvert fall drømmereisemål nr. 1, og så hadde vi en nydelig tur til Italia (Liguria) for et par år siden, som vi også har lyst til å gjenta, for å se mer av området.

Hvis det ikke blir noen familietur ut av landet i år, har jeg og mannen avtalt at vi tar hver vår London-tur i løpet av høsten; om verden ikke skulle gå helt til helvete før den tid tenker jeg at det i hvert fall er noenlunde realistisk å få til.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat