Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-21, 09:40   #39
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i ønskeskuffen!

Ah!

Jeg har realistiske reiseplaner og urealistiske reiseplaner.

Min søster og jeg skal til Senja og gå i fjell, det håper jeg å få til denne sommeren.

Jeg har kjempelyst til å kjøre MC til Lofoten. Det håper jeg også å få til denne sommeren. (Eller egentlig håper jeg å ikke ha tid til noe annet enn å jobbe i sommer, da.)

En hårete drøm er å en gang kunne ta med barna på stillehavsøy med hvit strand og blått hav og palmer. Det blir IKKE i sommer.

En litt mindre hårete drøm er å kjøre Ducatien min til Italia. Det blir neppe i sommer, men kanskje neste år?

Og så har jeg lyst til å være på ranch i Montana. Og til Patagonia. Og kjøre MC fra New York til LA.

Og så vil jeg til Svalbard igjen. Og Antarktis.

Og... Og. Og.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat