Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-18, 22:12   #18
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.383
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kamera til inngangsdør

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Ah! Jaja, det er jo samme for meg om vi har skilt eller ikke. Om jeg henger det opp ytterst i inngangspartiet, så kan det gjerne hende at noen snur der?

Vi har hatt skilt på veggen hele tiden vi har bodd her (under 1,5 år). Det har ikke hindret noen i å:
- kaste et vei-skilt inn på gårdsplassen vår
- sette fra seg en sannsynligvis stjålet sykkel
- sette fra seg en handlevogn
- velte både grønn og svart avfallsdunk samtidig som ringepiggen
- ringepiggen et utall ganger
- sette fra seg grønn dunk inntil utgangsdør for så å ta ringepiggen

Vi har ikke hatt kamera montert, det er noen tidligere eiere som har det, derav skiltet. Men vi har kjøpt nå (siden vi ikke fikk ringeklokken til å funke, men det funker plutselig nå, etter han begynte å teste igjen pga denne tråden). Vi har dermed fått en "rakker" på film, og tatt kontakt med vedkommende og sagt fra at vi ikke syntes det var ok.


Om folk oppdager skiltet og tenker at de ikke gidder å ringe på likevel tviler jeg dog på. Hvis ikke du er voldsomt plaget med ringepiggen selvsagt, og de plutselig oppdager at det har kommet opp skilt og ny ringeklokke.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat