Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-12, 11:42   #121
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Berre gjer det! - eller vi bygger peisovn

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Vi fikk beskjed om at når vi skulle bytte hvor hullet var på pipa så måtte det gjøres av fagfolk pga. at det måtte meldes inn godkjente endringer etterpå.

Stemmer nok. Jeg tok den runden med feiermesteren sist og fikk tillatelse til å godkjenne arbeidet mitt selv basert på utdanning og kompetanse. Så da sendte jeg inn melding i etterkant. Ved neste ordinære feietermin kikket de såvidt på det, og det var det.


Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Men det var i alle fall noe innsats greier vi trengte i det nye hullet for at det skulle være godkjent.

Stemmer også. Den er beskrevet i innlegg 95 over her, og skal sørge for at det indre pipeløpet kan bevege seg i forhold til mantelen og ovnen på grunn av temperaturutvidelser, setninger i huset etc.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat