Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-17, 00:11   #467
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

At jeg roter meg borti idioter på Face, og ikke klarer å la være diskutere. Her Max J. Hermansen, som er bekymret for de fine kristne juletradisjonene. Altså, at muslimene raserer verdiene våre her i Norge, ved å ødelegge jula.

Ja, litt rart det der. Nå har jeg og familien klart å komme oss igjennom alle våre viktigste juletradisjoner, både gjennom advent, og deretter julaften, første og andre juledag innenfor husets fire vegger, og vi har så langt ikke sett snurten av en muslim. Det nærmeste vi har kommet muslimsk innflytelse var vel fra min tidligere kollega fra Irak, som sendte meg melding på face på julaften, der hun ønsket meg og min familie en riktig god og fredelig jul. Ja, også den afghanske mora og bestemora til min datters venninne, som jeg møtte på førjulskonsert i kirka, hvor de var for å se sitt barn og barnebarn spille (kristne) julesanger på fiolin, sammen med barneorkesteret sitt.

Ja, det er noe dritt med disse muslimene som ødelegger jula ass. Makan til verdier.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 27-12-17 kl 00:38.
My er ikke aktiv