Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-09, 09:57   #9
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: StrawberryNET.com

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Takk for svar.
Jeg scanner kvittering for utlegg og sender via mail?

Jepp.

Ja, jeg har også tenkt på dette ang hvor god butikk det er, spesielt i disse tider. De får sikkert trekke fra på skatten i noen tilfeller, og det er veldig mange land som ikke praktiserer samme regelverk som Norge. Jeg tror de først og fremst vil posisjonere seg i gambling om at tollreglene endres og at bygging av merkenavn er viktig.

I tillegg er det ikke alle som sender inn kvittering. Lancome Bifacil-en min blir for eksempel 15 kr billigere for meg enn i nærmeste parfymeri selv med moms (Man får rabatt for gjentatte kjøp, for meg er det 10 % rabatt for alle kjøp etter kjøp nr 10). Da er det uansett lettvint å få det raskt rett hjem, sikkert mange som trekker på skuldrene og lar det bli med det. Ellers pelier jeg ofte å kjøpe i flere porsjoner hvis det går an å få det under 200 kr da, siden det er fri frakt.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat