Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-11, 14:35   #19
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørsmål om iPad

For å svare mer skikkelig på det du spør om:

Du trenger 32 GB, men ikke nødvendigvis 64GM. Det er i første rekke filmer som krever plass av de tingene jeg bruker min iPad til, men jeg sletter etter hvert, så jeg har klart meg fint med 32 hittil. (Jeg har hatt min i et år.) Hvis du skal ha fullt musikkbibliotek, en stabel med filmer og hele fotobasen din på iPad, trenger du 64 GB. For de fleste er det nok med 32.

Som jeg skrev over, så trenger du ikke 3G hvis du kan bruke mobilen som modem. Det krever en del batterikapasitet, så det er en vurderingssak om dette vil fungere for dere. Jeg har alltid lader i veska, og de fleste steder jeg ferdes er det strøm tilgjengelig, så for meg er ikke det et problem.

Sitat:

Men trenger jeg å kunne surfe på 3G nettet når jeg har mobiltelefon som er ok til å surfe på i dag?

Ja. Du kommer til å ønske å være på nett med iPaden. Det kan jeg nesten garantere.

Sitat:

Hva er forskjellen på 1. generasjon iPad, og iPad 2? Er det helt kurant å kjøpe 1. generasjon iPad?

Jeg har iPad 1 og har aldri savnet noe fra 2-eren. Jeg er kjempefornøyd med min fremdeles og har ikke vurdert å bytte den ut. Det er vel i grunnen bare kamera som skiller 1 og 2 av slikt som man legger merke til, og det savner jeg ikke, for min del.


Sitat:

Hvorfor vil jeg ha iPad i stedet for Samsung Galaxy 10,1"? Er det kjekkere apps til iPad? Vi har bare android-baserte telefoner fra før.

Jeg har bare så vidt sett en Samsung, og med forbehold om at jeg blander den med en annen:
Bedre batterikapasitet
Større skjerm
Lavere vekt

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat