Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-11, 14:39   #20
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørsmål om iPad

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har iPad 1 og har aldri savnet noe fra 2-eren. Jeg er kjempefornøyd med min fremdeles og har ikke vurdert å bytte den ut. Det er vel i grunnen bare kamera som skiller 1 og 2 av slikt som man legger merke til, og det savner jeg ikke, for min del.

Når det er sagt, så ville jeg definitivt valgt 2 hvis jeg skulle kjøpt i dag. Ulempen med å velge en eldre modell, er at den kommer til å bli utdatert raskere. Ikke fordi funksjonene er så mye dårligere, men fordi kapasiteten er akkurat så mye dårligere at du vil merke det godt når det begynner å komme mer krevende systemoppgraderinger. Typisk på den tiden de slipper iPad 3.

Jeg brant meg på å kjøpe en iPhone 3G to uker før 3Gs kom på markedet. Jeg var kjempefornøyd med den, helt til iPhone 4 kom. Da begynte Apple å komme med oppdateringer som var laget for iPhone 4, og som tok hensyn til kapasiteten i 3Gs, men som fikk min 3G til å kjøre som lim. Den ble utdatert minst et år før 3Gs ville blitt, om jeg hadde ventet i to uker og kjøpt neste modell i stedet.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat