Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-19, 10:40   #64
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Invaderende nabo - hva gjør man?

Tenkte å sende en nå, men da jeg tenkte å gjøre det kom jeg på at det kanskje er lettere å sende like etter hun eventuelt kommer en neste gang. Noe sånt;

Jeg blir veldig stresset av uanmeldte besøk. Hunden min drar veldig i båndet når vi går tur med andre, så vi må gå alene. Jeg plages med tinnitus og kan ikke prioritere besøk.

Selv om det kan innby til å mistolkes tror jeg at jeg begynner med noe sånt etter neste gang hun kommer. Har jo ikke møtt henne på to år før hun plutselig begynte å komme, og mistenker at hun går tur her i området for å tilfeldig støte på meg/gå innom, så man kan jo håpe på at jeg møter henne like lite som jeg har gjort de to siste årene, før hun begynte med disse uanmeldte besøkene for noen uker siden.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat