Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-19, 10:44   #66
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Invaderende nabo - hva gjør man?

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Jeg synes bare det er veldig vanskelig å være så avvisende.

Jeg tror de aller fleste normalt empatiske mennesker har en innebygd sperre mot å si ting som de vet kan såre en annen person. Særlig hvis det er en person som ikke har gjort noe direkte slemt, men som man bare ikke har lyst til å forholde seg til. Så jeg synes ikke det er rart i det hele tatt at du har problemer med å være så direkte. Men av og til er det dessverre nødvendig, når man trenger å beskytte seg selv mot å bli utnyttet, og hint ikke virker. Men det er alltid mye lettere i teorien enn i virkeligheten.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat