Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-18, 17:28   #28
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billige, raske, sunne og gode middager

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Av de raskeste rettene jeg lager, er pasta med tomatsaus.

Koker opp vann til pasta. Steker bacon i små biter. Tilsetter løk og chili og steker videre til løken er blank. Lurt å ha oppi før baconet er helt ferdig. Tilsetter gjerne litt chorizo-pølse. Så litt tomatpuré, en boks med hakkete tomater, litt balsamico eddik, salt, pepper, sukker, basilikum etter smak. Blandes sammen med den ferdigkokte pastaen og serveres med salat, brød og parmesanost.

Her og. Men eg steiker kjøttdeig og heller over eit Barilla-glass, når eg skal gjere det enkelt.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat